joi, 8 februarie 2007

Cum sa nu schimbi corzile la un Floyd Rose

Zilele trecute am decis sa schimb corzile pentru prima oara pe chitara mea cu Floyd Rose licentiat. Dupa cum stiti sau nu Floyd-urile sunt de doua tipuri:
- Lo-Profile la care saddle-urile de prindere sunt cu o clapetuta pt fine tuning
- Cu surub lung la care fine tuning-ul se face direct cu un surub mai lung.

Am aplicat clasica metoda de a schimba cu ajutorul unui obiect care sa imi tina Floydul la nivelul dorit. Insa acest obiect mi-a creat niste tensiuni intr-unul din saddle-uri si cand am strans surubul de prindere a crapat. Din nefericire la ora actuala in Romania nu aduce nimeni asa ceva asa ca am apelat la o solutie online. In momentul in care voi avea un rezultat il voi comunica aici impreuna cu alte detalii.

Niciun comentariu: