marți, 12 februarie 2008

Cursuri de chitara

Iata ca am ajuns la aproape o luna de la demararea ultimului meu proiect. Acest site va poate ajuta sa invatati intr-o maniera moderna sa cantati la chitara cu ajutorul clipurilor. Toate lectiile sunt insotite si de explicatii text.
In acest moment sunt aproximativ 100 de oameni din care in jur de 30 au intrat zilnic pe acest blog si au studiat. Aceste statistici imbucuratoare imi dau putere sa merg mai departe cu acest proiect si sa il duc acolo sus in varf.
Va multumesc tuturor.

30 de comentarii:

3L spunea...

Si noi iti multumim :)

Anonim spunea...

Buna ziua!Numele meu este Cristi,am 32 ani,sunt din Bucuresti.Am parcurs o lectie din cursul dv de chitara si il gasesc foarte interesant.As dori si eu sa invat sa cant la acest instrumesnt muzical.Nu am mai cantat nicioadata pana acum.M-ar interesa ,de asemena,durata unui astfel de curs,pretul si locatia de desfasurare.Astept un semn din partea dv.

giure spunea...

Chitara pentru mine este un hobby. Nu organizez astfel de cursuri, ci doar impart din lucrurile pe care le mai stiu aici pe internet. Am avut mai multe cereri in acest sens dar deocamdata timpul nu imi permite pentru a preda si in viata reala. Oricum este un instrument fara varsta care merita studiat...

Anonim spunea...

Salutare!
Am inceput sa zdranganesc la chitara cam de o saptamana si pana sa dau de blogul tau am crezut ca studiul acasa si fara profesor e in zadar.Am ajuns la cursul 2 si vad ca este destul de greu cu cantatul la chitara insa nu imposibil.Sper c-o sa continui si cu alte lectii :D
Cu respect , Catalin

vampiritza spunea...

Buna ziua:) sper sa nu va sperie nikul meu...sunt o tipa normala doar caruia nu-i place usturoiul :P de acici si acest nik :)...de mica am vrut sa invta chitara doar k atunci nu aveam posibilitatea....iata ca am ajuns la 21 de ani peste 2 luni :)(tot fecioara si eu ca giure) si vreau sa ma apuc sa invat si eu chitara....am tot intrebat in stanga si in dreapta daca stie cineva profesori sau unde as putea sa invat (mentionez ca sunt din Satu Mare)...si nimeni nimik...asa ca am hotarat sa iau google in primire si am inceput sa caut pana am dat de acest site...asa ca de azi incolo am sa invat de aici :P pt k mi se pare super misto....pana data viitoare va urez o zi buna si sa ne auzim de bine...pusik la toti.
Ps. Giure Felicitarile mele :)

Anonim spunea...

Salut! Sunt din Brasov si de cand am fost la un concert folk imi doresc sa-mi fac ca hobby cantatul la chitara...dupa cate am vazut sunte-ti foarte explicit si toata lumea intelege lectiile dumneavoasta.PS imi pare bine ca am dat de acest site felicitari si multumim Alexandra

Anonim spunea...

tot eu sunt, am reusit sa-mi cumpar o chitara Hora, dar mie teama ca am mainile prea mici, credeti ca este vreo problema?

Anonim spunea...

Salut...iubesc acest instrument...si ma bucur ca pot sa invat de la d-voastra...tatal meu a studiat liceul de muzica si stie sa cante la diverse instrumente...dar nu are timp sa ma invete si pe mine,si nici eu nu am timp sa merg la cursuri de chitara datorita programului scolar.O sa imi dea el chitara lui si o sa invat de la d-voastra,ma bucur ca oferiti aceste informatii pe internet si sper sa pot reusi sa dezleg tainele chitarei...si as vrea sa ma contactati daca doriti...pe id: dorin_baiat_fin2000@yahoo.com sa pot sa vb. cu d-voastra ca unui prieten...La revedere.

Anonim spunea...

pe site sunt indicatii despre cantatul pe acorduri....daca vreau sa cant pe note cu ce ar trebui sa incep?

Anonim spunea...

salut!...si eu, ca si ceilalti " comentatori" vreau sa te felicit pentru lectiile de chitara ff frumoase si mai ales utile. pentru mine chitara e o indeletnicire mai veche pe care incerc sa o redescopar dupa aproape 5 ani de abandon total...motivul: caut cu disperare un mod de relaxare si de evadare din "stressssul" cotidian. asteptam cu nerabdare lectiile urmatoare!!!

Anonim spunea...

Buna Ziua ! Numele meu este Tudor, am 22 ani ,sunt din Constanta(Eforie Sud).Am studiat ca sa spun asa cateva lectii de chitara din cursurile Dumneavoastra.nu am mai cantat la chitara pana acum , Doresc sa incep sa studiez chitara (Hobby) si sunt putin nedumerit in privinta achizitionarii unei chitari.

Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat.
Am gasit sa cumpar la 550 RON un Harley Benon Baltimore Set pentru incepatori. Contine chitara tip Stratocaster MS-11BK pe culoare neagra, amplificator de 15W M15, tuner digital, ham, gigbag, cablu, si pene de chitara.

Ceea ce vreau eu de la dumneavoastra e sa-mi spuneti daca pot invata pe ea, sau sa-mi achizitionez o chitara la mana a doua pentru a intra in tainele chitarii?

Sper sa imi dati un raspuns intr-un timp cat mai scurt pe blog sau eventual pe tudor_simion@yahoo.com

Multumesc !!!

Radu Ionita spunea...

Buna ziua!As vrea sa stiu cand veti publica urmatoarea lectie de chitara pt ca imi doresc foarte mult sa invat sa cant la acest instrument.In special as vrea sa stiu cum sa cant melodia Fade to black de la Metallica la fel ca in filmul de pe blog.
Multumesc!

Radu Ionita spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Buna ziua, sunt Cristina, 27 ani, am descoperit acest blog si sincer mi se pare foarte bine structurat. Eu am mai incercat sa invat sa cant la chitara acum vreo 4 ani, dupa o carte pt. incepatori si cu mare greutare abia am invatat notele..dupa lectiile de aici procesul de invatare cred ca va decurge destul de repede, acum exersez acordurile, si merge..
Greu mai gasesti oameni care iti impartasesc ce stiu, fara a cere ceva in schimb. Va multumesc!

Radu Ionita spunea...

Ce nu imi place este ca tu pui o lectie la cateva luni.De la revelion scrie pe blog ca ai terminat filmarile la lectia 5 si sa ne uitam pe site.(dar nimic;au trecut 4 luni de cand ai scris pe site sa ne uitam zilele urmatoare)
Pls pune odata lectia 5.(sau macar invata-ne cum se canta ciupind corzile/cum se citeste o tablulatura)

Anonim spunea...

salutare
am dat intamplator peste cursul asta de chitara. am citit mult pe net, am gasit multe siteuri pentru incepatori dar cursul de aici mi s-a parut foarte interesant.
nu am obiceiul sa postez si sa las comentarii dar o astfel de munca merita rasplatita.
ma gandeam chiar la o mica donatie (la urma urmei cele invatate aici fac mai mult decat 4-5 beri in oras) dar se pare ca nu e functional momentan.

oricum, multumesc pentru efortul depus si pentru lectii

Luminita spunea...

Dumnezeu sa va rasplateasca pt toata munca depusa pt a creea un asemenea site...cu ajutorul dv am reusit sa invat la chitara...mai am de lucrat la ritm:D dar cu timpul...sper sa fie bn...akum am o intrebare: B si b cum se prind? k in multe cantari am gasit...mutumesc...
vizitati site-ul k este cel mai tare posibil!

Anonim spunea...

Buna ziua...as vrea sa stiu si eu daca se mai pune pe blog lectia 5.Multumesc

Radu Ionita spunea...

Trebuia sa spuneti pe site ca acest curs se bazeaza doar pe 4 lectii si lectia 5 este o gluma.De la revelion spuneti ca o sa apara pe site lectia 5 si au trecut m6 luni de atunci.Speram sa fiti un om serios!!!!!!!!!!!

Florin spunea...

Salut, ti-am gasit cursul de foarte mare ajutor... Am si eu o rugaminte... daca poti sa faci sau sa faci rost de tabulatura melodiei Emeric Imre- Fata din crasma cu manele, e o melodie tango foarte faina, si am cautat-o peste tot si n-o gasesc. Adresa de mail: florintraian22@yahoo.com

P.S. Keep up the good work

Anonim spunea...

salut... am si eu o intrebare... deci la acordul Bm are ceva daca pun intai degetale 4, 3 si 2 si pe urma fac barre-ul ? pentru ca asa imi iese mai repede decat daca incep cu barre-ul.

giure spunea...

n-are nici o importanta ordinea, important e sa sune bine toate corzile

Yatzi spunea...

esti foarte organizat si explici pe intelesul tuturor. felicitari pentru cele cinci lectii asteptam continuarea :)

Unknown spunea...

Salut... ai putea da o data aproximativa pentru aparitia lectiei 6 ? in rest... multam fain de lectii si sper sa vina cat mai repede lectia urmatoare... numai bine!

Unknown spunea...

man, cand vine lectia urmatoare ?? ca o asteptam cu totii cu nerabdare.

Dimi spunea...

Haide cu lectiile urmatoare ca sunt foarte ajutatoare, prind foarte bine...

pandelica (cris_alin10@yahoo.com) spunea...

salut sunt din targu mures si am 13 ani, mi-am cumparat o chitara acustica ( Burswood jc-36 ), si am ajuns la cursul 1.3 dar nu mai pot continua deoarece ma dor degetele foarte tare , (mentionez ca am chitara de 2 zile , prima zdranganeala)ma ustura casicand mas fi ars (doar in varful degetelor) si nu prea pot sa-mi tin mult degetele pe corzile chitarei . va rag , un sfat , o rezolvare , ceva?

Anonim spunea...

vine mosu' cu lectia 6 ??

sami spunea...

asteptam cursuri noi!!!

Anonim spunea...

Cursurile sunt foarte bune,m-am prins de ele,dar am o mica intrebare,poti sa ne dai un pont pt degetele de la mana stanga?ma dor destul de repejor si ratez acordul G din prima aproape.PS: nu m-am apucat de mult de chitara.